Aquest acord, aprovat en el ple municipal del passat mes de febrer, suposarà una inversió de banda de l’Ajuntament d’aproximadament 2.000 euros. El document s’ha signat aquest dimarts entre l’alcaldessa de Paiporta, Isabel Martín, i el president d’Escola Valenciana, Vicent Moreno, davant del secretari de la Corporació municipal.
L’alcaldessa de Paiporta, Isabel Martín, ha expressat el seu agraïment a Escola Valenciana, “una entitat que des del seu naixement ha portat a terme una tasca indispensable en la promoció del valencià”. L’acord s’ha coordinat i ha comptat amb el suport i el vist i plau de l’àrea d’Educació de l’Ajuntament.
