La regidoria d’Urbanisme, Medi Ambient i Sostenibilitat de l’Ajuntament de Paiporta continua endavant amb la campanya contra els excrements de mascotes. L’última actuació ha estat la millora en el tancat el parc caní dels jardins de Villa Amparo.

L’actuació ha consistit en la instal·lació d’un filat més alt, d’1,8 metres, davant l’anterior, que tenia un metre. Amb anterioritat, les queixes del veïnat eren contínues, ja que els gossos podien escapar amb facilitat i el parc no complia la seua funció de ser una àrea d’ús exclusiu per a l’esplai de les mascotes, separades de zones de les zones de jocs per a les persones.

Paiporta ha decidit prendre diferents mesures per a millorar la convivència dels gossos i les persones, especialment en el sentit de promoure la recollida d’excrements de banda dels i les propietàries. Amb eixa finalitat, en breu es repartiran uns tríptics a cada casa del poble en què s’informa de la perillositat dels excrements, i es tracta de promoure una actitud més cívica, a més d’informar sobre les possibles sancions en cas de deixar excrements al carrer.

També s’han dissenyat cartells amb el lema de la campanya. Per a l’elaboració d’aquestos cartells es va portar a terme un casting de gossos obert a tota la ciutadania, en el qual participaren més de 70 mascotes.

A més d’açò, es repartiran de manera gratuïta a la seu de l’empresa pública ESPAI, al Carrer Convent 43, bosses de recollida d’excrements. Aquelles persones interessades en adquirir-les tan sols han de presentar el DNI i la cartilla sanitària de l’animal.

Comparteix

Icona de pantalla completa