El regidor de Medi ambient, Miguel Ángel Fernández, va presentar aquest dimecres dues activitats de caràcter mitjà ambiental que tindran lloc divendres que ve 18 de març i el dissabte 19.

Així, la primera d’elles tindrà lloc en l’Auditori de la Llotja i consisteix en l’obra teatral “La gota viatgera”, “dirigida a escolars de 3º i 4º de Primària, de manera que comptarem amb la presència de prop de 400 escolars en les dues passades previstos”. Fernández va destacar que per a aquesta activitat la Regidoria compta amb la col·laboració i organització de l’empresa Hidraqua, i que els escolars que participaran procedeixen dels centres Miguel Hernández, Desemparados, Molinos, San Bartolomé, Virgen de la Puerta i Andrés Manjón. “Els alumnes coneixeran el cicle natural i urbà de l’aigua els límits dels recursos hídrics, així com es fomentarà el respecte per l’aigua i el medi ambient”, va explicar l’edil.

D’altra banda, l’edil de Medi ambient va convidar “tots els oriolans i oriolanes a participar en l’Hora del Planeta per a mostrar el seu suport a l’acció contra el canvi climàtic”, acte que tindrà lloc dissabte que ve 19 de març, a les 20.30 hores, en la Glorieta Gabriel Miró, lloc que només estarà il·luminat per veles. D’aquesta manera, “contribuïm a reduir les emissions de gasos de l’efecte hivernacle, i disminuir el consum energètic”, va comentar Fernández. Així mateix, Oriola se suma així a la iniciativa promoguda pel WWF (Fòrum Mundial per a la Naturalesa), en les quals participaran més de 200 ciutats espanyoles.

Comparteix

Icona de pantalla completa