El regidor de Medi ambient, Miguel Ángel Fernández, va anunciar aquest dimecres que dimarts que ve, 5 d’abril a les 19.00 hores, la biblioteca municipal María Moliner acollirà la presentació de el “Anuari Meteorològic 2015 de la Vega Baixa”.

“L’anuari arreplega un ampli estudi de tot l’any en la nostra Comarca de manera que ens ajuda a conèixer millor l’estat de la zona després dels fenòmens meteorològics que s’han produït en els últims mesos i quant a l’àrea de Medi ambient, ens indica en quina situació ens trobem”, va indicar Fernández, qui va afegir que “és una guia molt útil per a tots els municipis”.

La publicació, que ha sigut editada per Pedro Gómez, autor de “Meteorihuela”, l’Escola d’Art i Superior de Disseny d’Oriola, i “Estudi Bam Bam”, compta amb la col·laboració de la Regidoria de Medi ambient i d’Hidraqua. Així mateix, alcaldes i regidors dels diferents municipis de la Comarca assistiran a la presentació d’aquesta publicació que tindrà lloc en la ciutat oriolana.

Comparteix

Icona de pantalla completa