Patricia Folgueras anima a la ciutadania a apagar la llum dissabte i meditar sobre els excessos de consum energètic que fem al nostre dia a dia
El proper dissabte 19 de març, de 20.30 a 21.30h, l’ajuntament d’Ontinyent s’unirà a milions de persones en tot el planeta per a celebrar l’Hora del Planeta de WWF- World Wildlife Fund, apagant les llums de fins a 20 espais públics durant una hora per a mostrar el seu recolzament a la lluita contra el canvi climàtic.
Si bé l’emblemàtic campanar de La Vila serà el lloc més significatiu, també s’apagarà la llum dels fumerals del tirador, Tortosa i Delgado, El Carril, Façana Carmelites, Palau de la vila i criptoportic; el Pont vell, el de Santa Maria i el de Paduana; l’ Avinguda del textil; l’enllumenat de la muntà que porta a l’institut, a l’estació de ferrocarril i al cementeri; els parcs de Santo Domingo, Ausias March, Glorieta, Vicent Andres Estelles i Mestre Ferrero; la zona verda a prop de la gasolinera del salvador al entrar de la carretera València, la zona verda a prop del escorxador municipal, i el Recinte Firal.
En 2015, l’any més càlid des que hi ha registres, més de 260 municipis d’Espanya van apagar els seus monuments més emblemàtics com a símbol de lluita contra el canvi climàtic. A tot el món, van ser més de 7.000 ciutats de 172 països les que van participar.

