Els alumnes del 2n cicle d’Educació Infantil de l’IES Xebic van protagonitzar aquest passat dimecres 2 de març una espectacular sessió dins del cicle “L’hora del conte” de la Biblioteca Municipal d’Ondara. Més d’un centenar de persones, entre xiquets i xiquetes i els seus familiars, van assistir a la representació del conte “La girafa Rafa”, que va comptar amb un laboriós muntatge i escenificació per a dotar a la història d’elements que van ser utilitzats en un espectacle de llums i ombres, captivant xiquets i majors.

La Regidora de Cultura, Raquel Mengual, ha destacat l’enorme èxit d’assistència que va tindre aquesta activitat, i ha felicitat els alumnes d’Educació Infantil pel seu esforç i dedicació. Així mateix, ha aprofitat per a recordar que el cicle de “L’Hora del Conte” tindrà altres dues sessions més aquest mes de març; el dimecres 9 de març amb “La Gallineta” de Laura Garcia, i el dimecres 16 de març amb la companyia teatral “L’Oracle de l’Est” que presentarà “Joan sense por”. Ambdues sessions seran a les 18 hores a la Casa de Cultura.

Comparteix

Icona de pantalla completa