La falla va ser cremada la nit del dissabte amb la presència de les veïnes i veïns de Pamis, i també molts d’Ondara; així com amb la supervisió d’una dotació de bombers del parc comarcal i de la Policia Local d’Ondara. Prèviament a la cremà, es va disparar un castell de focs artificials. L’Ajuntament d’Ondara ha col·laborat amb la iniciativa veïnal, aportant la infraestructura i material necessari per a la plantà, així com patrocinant el castell de focs artificials.
La cremà va comptar amb la presència de membres de la corporació municipal. L’Alcalde d’Ondara, Zeus Serrano, que va estar present en la cremà, ha destacat que “els veïns i veïnes de Pamis demostren amb l’organització d’aquesta falla el vertader esperit de les falles; la germanor entre veïns i veïnes”, i els ha felicitat per la bona organització i per l’esforç realitzat durant tots aquests mesos, assegurant que “és envejable que, de manera altruista, es reunisquen cada nit després de treballar per a crear la falla”, afegint que “són un exemple a seguir”, i que, amb la creació d’aquest monument, “han demostrat que són uns excel·lents artistes”.
