L’EQUIP DE GOVERN CELEBRARÀ EL 10 DE MARÇ L’ASSEMBLEA PARTICIPATIVA AMB LA CIUTADANIA D’ONDARA

Es tracta d’una assemblea oberta a tota la ciutadania que tindrà lloc a les 20 hores a l’Auditori Municipal

El proper dijous 10 de març a les 20 hores se celebrarà a l’Auditori Municipal d’Ondara una Assemblea Informativa. Es tracta d’un acte públic, obert a tots els veïns i veïnes d’Ondara que vullguen assistir, en el que l’Equip de Govern de l’Ajuntament d’Ondara explicarà davant la ciutadania les línies estratègiques i polítiques que s’estan seguint des de l’Ajuntament; també explicaran els pressupostos, detallant perquè s’han realitzat així, i es donaran compte de les actuacions de cadascuna de les regidories. A més, s’explicaran les repercussions de la sentència del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana (feta pública aquesta setmana) en l’elaboració del pressupost municipal d’Ondara.

L’Alcalde d’Ondara i responsable de les àrees de Participació i Transparència, Zeus Serrano, ha avançat que es tracta d’un acte obert en el que s’espera comptar amb la participació de tot el poble. Cal recordar que l’1 de juliol del 2015, a penes dues setmanes després de la constitució de l’Ajuntament després de les passades eleccions municipals, l’Equip de Govern ja va celebrar una assemblea semblant, oberta a la ciutadania.

Comparteix

Icona de pantalla completa