Els objectius són recuperar aquest espai natural que es troba en procés de degradació i aprofitar-lo també com a recurs turístic, tenint en compte que la la recuperació de l’arquitectura industrial és complicada a curt termini perquè les propietats són privades.
Les actuacions les han dut endavant a través de la regidoria de Medi Ambient amb els alumnes del Taller d’Ocupació que han desbrossat el terreny i han instal·lat dues tanques de fusta. Una d’elles per evitar caigudes a la canalització del riu i l’altra en la fàbrica que està junt a la dels Solers, per evitar en aquest cas els perills als visitants, ja que es troba en molt mal estat.
Aquestes actuacions se sumen a les realitzades recentment que van consistir en la instal·lació d’uns panells informatius, la neteja de les conduccions d’aigua, la creació d’un mirador al costat del principal salt d’aigua i també van segellar la fàbrica de Els Solers.
La regidora de Turisme i Patrimoni Històric, Lorena Zamorano indica que «seguim realitzant actuacions dins del projecte per recuperar i posar en valor aquest espai». La regidora anima «a posar en ús la zona de la Cúpula, convide a tots a gaudir d’aquest espai».

