El pròxim divendres s’inaugura la nova Oficina de Turisme d’Altea
La regidora de Turisme, Anna Alvado, ha anunciat que el pròxim divendres, 18 de març, a les 12 hores, tindrà lloc la inauguració de la nova Oficina de Turisme, al carrer Sant Pere nº14.
L’acte comptarà amb la presència de la directora general de Turisme, Raquel Huete, així com la d’altres representants de Turisme i empresaris del sector.
