Els solars de l’antiga Paduana acolliran un aparcament municipal de 160 places
Rebeca Torró destaca la bona acollida de la ciutadania als pàrkings provisionals i la especial utilitat del nou espai d’estacionament en una zona de gran activitat urbana
Els solars de l’antiga fàbrica Paduana acolliran un aparcament municipal de 160 places. L’Ajuntament d’Ontinyent crearà en breu un nou pàrking en aquest espai ubicat junt a la Plaça de la Concepció, després d’acordar amb els propietaris la cessió dels terrenys, on estava prevista una unitat d’execució actualment paralitzada.
L’acord, gestionat per la regidora coordinadora de l’àrea de Territori, Rebeca Torró, arriba pocs dies després de l’anunci de la rebaixa del 62’5% de la tarifa horària del pàrking del centre comercial El Teler, altra mesura que persegueix facilitar l’estacionament al barri de Sant Josep.
Rebeca Torró explicava que aquest nou pàrking “va a ser de gran utilitat, ja que la Plaça de la Concepció, l’Avinguda Daniel Gil i en general tot l’accés al barri de Sant Josep des del pont de la Paduana és una zona de gran activitat durant tot l’any, i molt especialment en moments com les festes de Moros i Cristians o els nadals”. La també 1ª tinent d’alcalde explicava que la ciutadania està dispensant una molt bona acollida als pàrkings provisionals que s’han anat habilitant als últims temps, “fins al punt que el projecte més votat a l’edició d’enguany d’Ontinyent Participa ha estat l’asfaltament d’estos pàrkings provisionals, per millorar les seues condicions d’ús”, assenyalava.
Torró, que agraïa la predisposició i bona voluntat dels propietaris de la parcel·la, explicava que “la paràlisi d’unitats d’execució per la crisi a la construcció no ha d’impedir que en les zones on anaven ubicades pugam fer millores per a la ciutadania, com esta o el nou vial que obrirem la legislatura passada al carrer Santa Teresa o la creació del parc d’Ovidi Montllor. El del nou pàrking es un espai situat estratègicament, i el seu aprofitament va a suposar un benefici immediat per veïns i visitants”, assenyalava.

