Ja està en marxa una nova edició de l’exposició i degustació de productes artesanals de Pasqua, situada al claustre de la Casa de Cultura i Joventut de Manises. Amb esta mostra i degustació repleta de mones, panquemaos, escudellaes, coques de panses i anous, i altres productes gastronòmics tradicionals i artesanals; els forns i pastisseries de la ciutat tenen l’oportunitat de donar a conèixer els productes tradicionals i de qualitat, tan típics en els berenars d’estos dies.
Esta vesprada membres de la corporació municipal han participat activament en la iniciativa, i inclús l’alcalde de Manises, Jesús Borràs i Sanchis, i la regidora de Comerç, Carmen Moreno, no han volgut perdre la oportunitat de donar-li forma a les seues pròpies mones de pasqua, com estan fent des de dilluns els escolars que estan visitat esta mostra.
El primer taller d’elaboració de Mona de Pasqua ha sigut esta vesprada de 18:00 a 20:00 i ha estat impartit pel forn i pastisseria “El Ensanche”. Demà dimecres, també de 18:00 a 20:00, el forn pastisseria Sánchez impartirà el segon taller de mones.
En la exposició, que durarà fins al 31 de març, participen també el forn Tarin, i el forn i pastisseria Croiss Calent. La mostra d’esta cinquena edició estarà oberta fins el dijous 31 de març.
