Ahir va tindre lloc a la ciutat de Manises la primera Cursa i Marxa de la dona organitzada per la Regidoria d’Igualtat i en col·laboració de la Regidoria d’Esports de l’Ajuntament de Manises i del club Tragaleguas de Manises.

A les 11 del matí, després d’arreplegar la samarreta i el dorsal, començava la marxa al poliesportiu municipal Luis Vilar amb més de 500 participants entre dones i xiquets. Es va realitzar un recorregut pels carrers de Manises que va finalitzar 2,5 km després a la Ciutat de l’Oci i l’Esport de Manises on es va completar la jornada amb una exhibició de futbol de la Unió Femenina Manises i de l’equip de Gimnàstica Artística. Finalment totes les assistents van poder participar a una Màster class de Zumba a càrrec de l’escola de Ball Ricardo Arteaga.

A més, cal destacar que amb la inscripció a aquesta marxa es feia un donatiu destinat a la investigació contra el càncer de mama.

Tant la regidora d’Igualtat, Pilar Bastante, com el regidor d’Esport, Adrián Rodríguez, van agrair l’enorme participació i acceptació que havien tingut els actes organitzats en aquesta jornada, esperant que en altres ocasions es puguen repetir amb el mateix èxit.

Comparteix

Icona de pantalla completa