La iniciativa pretén donar projecció als grups de músics jóvens de la localitat

La regidoria de Música i Joventut de l’Ajuntament de Llíria ha organitzat el “Cicle Jove de Música de Cambra” que donarà començament demà dijous amb el concert del quartet de clarinets “Random Quartet”. Esta formació actuarà a les 19.30 hores a l’edifici Multiusos.

“Esta programació vol servir per a donar projecció a grups de cambra integrats per músics del municipi i donar suport als nostres jóvens intèrprets en les seues carreres artístiques”, ha manifestat la regidora de l’àrea, Patricia Cabanes.

Cada mes i a l’auditori del Conservatori Municipal, es realitzarà un concert protagonitzat per una formació local. Les pròximes actuacions previstes són les del quintet de percussió “Percussió de Llíria” a l’abril, el trio de corda “MaXaMi” al maig i el quintet de metall “Djam Brass” al juny.

Comparteix

Icona de pantalla completa