Cada dos anys, l’Associació de Directors d’Instituts organitza una trobada entre els seus més de dos-cents socis, amb la finalitat de reflexionar sobre temes relacionats amb l’Educació per mitjà de ponències, meses redones i conferències de personalitats rellevants en l’àmbit educatiu.

En la present edició, la directora de l’IES Puçol va comptar amb un espai per a desenvolupar la ponència que portava per títol Conviure: memòria d’un desig i va consistir fonamentalment en l’exposició dels projectes que es duen a terme en l’institut, amb especial èmfasi en la gestió de la convivència, aspecte que va ser guardonat recentment amb el Premi Nacional per part del Ministeri d’Educació.

Els directors dels instituts públics de la Comunitat Valenciana assistents a les jornades van elogiar el treball desenvolupat a Puçol i van prendre bona nota dels detalls exposats per Pilar Millán amb la finalitat d’adaptar als seus centres estratègies per a millorar el clima de convivència.

En les jornades es van exposar ponències de gran interés per als assistents, com la del responsable de l’Observatori del menor, Carlos Morenilla, adjunt del Síndic de Greuges; o la de la Presidenta del Consell Escolar Valencià, Encarna Cuenca, qui va explicar les actuacions d’este organisme que treballa en la busca de metodologies eficaces per a la millora de l’Educació.

A les jornades van assistir també personalitats de la Conselleria d’Educació, com el director Territorial, Santiago Estañán; el director de Centres Docents, Joaquín Carrión; i el secretari Autonòmic, Miguel Soler, qui va exposar les perspectives del sistema educatiu valencià i els projectes de renovació per als centres de la nostra Comunitat.

Comparteix

Icona de pantalla completa