El Centre Públic de Formació de Persones Adultes de Torrent, situat en la Plaça Sant Pascual, va celebrar ahir el seu berenar de falles, cada aula en els descansos dels seus respectius torns va poder gaudir d’un típic berenar faller amb xocolata i bunyols. Els alumnes que disposen els alumnes de l’espai del que disposa l’escola en el carrer Marque també van tenir l’oportunitat de gaudir del berenar. L’alcalde Jesús Ros al costat de la regidora d’Educació, Patricia Sáez i un nodrit grup de la corporació municipal van voler acompanyar als membres del centre de la plaça Sant Pascual.
