LES GIMNASTES D’ONDARA ACONSEGUEIXEN 23 PODIS EN LA I FASE DE LA VII LLIGA COMARCAL DE GIMNÀSTICA RÍTMICA

La pròxima fase se celebrarà al pavelló d’Ondara el 13 de març

Diumenge passat es va celebrar a Dénia la I Fase de la VII Lliga comarcal de les Escoles Esportives Municipals de Gimnàstica Rítmica temporada 2015-2016. En aquesta lliga participen les escoles d’Ondara, Gata, Dénia, Pego, Calp, Benissa i Benitatxell. L’Escola Municipal de Gimnàstica Rítmica d’Ondara, entrenada per Alicia Ivars i Cristina Sala (amb Blanca Vanaclocha, Mar Riera i Alba Fornés com a segones entrenadores), va obtindre uns magnífics resultats, aconseguint un total de 23 podis (10 individuals, 6 de conjunts, 3 de duos i 4 de trios) i sumant unes excel·lents puntuacions per a la seua classificació comarcal.

En el cas de les actuacions individuals de les alumnes d’Ondara, van aconseguir diversos podis en la primera prova. Inés Soler va ser 1a en prebenjamí; en categoria benjamí, Nicole Bisbal va ser 1a; Maria Vallalta 2a; i Isabel Cano, 3a. Paula González va ser 1a en aleví. En categoria infantil, Paula Mengual va ser 1a i Blanca Tomás 3a. I en cadet, 1a Irene Estévez, 2a Alba Fornés i 3a Cristina Moreno. Quant a conjunts, les alumnes d’Ondara van ser les primeres classificades de la prova en la categoria benjamí (conjunt A), en aleví (conjunt A) i en infantil (conjunt A); les segones en la categoria cadet, i les terceres en benjamí (conjunt B), i aleví (conjunt B).

Respecte a la competició de duos, van ascendir al podi en tercera posició de categoria benjamí Roser Alemany i Julia Sendra; en tercera posició aleví, Vera Monedero i Irene Martí; i en segona posició en categoria infantil, Mireia Paya i María Sánchez. Respecte als trios, en categoria benjamí van ser segones Ainara Gómez, Carolina Brígido i Noa Petrignani; i van ser terceres Yurena Badía, Noa Quinto i Ruth Barber. En categoria aleví, el trio integrat per Martin Helena Roselló, Míriam Pérez i María Oliver va ser el tercer classificat, i en categoria infantil, el trio d’Ondara va ser el primer classificat, integrat per Adriana Noguera, Giuletta Rolfs i Julia Mut.

Des de la Regidoria d’Esports d’Ondara, la seua responsable, Mar Chesa ha destacat la gran actuació de les gimnastes de l’Escola Municipal d’Ondara, i els ha donat l’enhorabona pels seus magnífics resultats en la primera prova de la lliga. La segona fase tindrà lloc al pavelló d’Ondara el diumenge 13 de març.

Els equips de conjunts d’Ondara estan integrat per les gimnastes següents:

-Benjamí “A”: Mireia Pons Fornés, Aina Server Palones, Paula Vives Ruzafa, Ana Monedero Vassileva, i Alma Llobell Quirós.
-Benjamí “B”: Paula Jordà Giradles, Maria Hernandez Bas, Ainhara Buigues Mengual, Valeria Doménech Bisquet, i Vega Vizcaya Miralles.
-Benjamí “C”: Judith Ballester Carrió, Clara Mas Poquet, Andrea Munera Gilabert, Amia Salort Guillem, Ruth Almero Mut, i Elsa Osuna Arjona.
-Benjamí “D”: Zaira Quintanar Rodríguez, Elsa Femenia Guillem, Paula Giner García, Irene Riera Sotos, i Sara López Jordà.
-Benjamí “E”: Sara Arlandis Ramos, Iratxe Parra Valle, Mar Ripoll López, Mireia Ribes Castellanos, i Evelina Bulat.
-Aleví “A”: Ana Reig Salort, Nadia Boluda El-Hamani, Julia Signes Cantó, Gulyhana Sánchez Galán, i Maria Llorens Cardona.
-Aleví “B”: Azahar Vanaclocha Gonzalez, Nerea Bonet González, Ainhoa Vicens Gilabert, Alejandra Molina Picó, i Laura Zaragoza Ferrando.
-Infantil: Alba Serer Rivera, Gabriela Server Segura, Carla Romero Gila, Mar Carrió García, Maia Ortolà Ginestar, Manuela Ivars Nieto
-Cadet: Estela Dengra Cantó, Rosana Sesé Fornés, Enma Mengual Cuñat, Begoña Garciacampillo, Ellie Verger i Aitana Fornés Echagüe.

Comparteix

Icona de pantalla completa