Les falleres majors i els presidents (o els seus representants) de les set comissions falleres de Quart de Poblet, acompanyats pels regidors Juan Medina i José Antonio Zapata, han visitat les Corts Valencianes, on les ha rebut la vicepresidenta primera i també alcaldessa del municipi, Carmen Martínez.

La comitiva ha realitzat un recorregut per diferents estances del Palau dels Borja, seu de les Corts, i ha conegut la història i el funcionament del Parlament Valencià.

Comparteix

Icona de pantalla completa