L’AJUNTAMENT ORGANITZA UN ACTE OBERT I PARTICIPATIU PER A CELEBRAR LA FESTA DE LES FALLES AMB TOTES LES PERSONES MAJORS
El parc de l’Oest serà l’escenari de la festa que l’Ajuntament de València ha organitzat per a celebrar demà les Falles amb les persones majors de la ciutat. La celebració, d’accés gratuït, començarà a les 12.00 i es prolongarà fins a les 17.00 hores. En el transcurs d’esta festa es realitzaran paelles per a 2.500 comensals que han sigut agraciats en un sorteig en què han participat uns 50.000 usuaris dels Centres d’Activitats de Persones Majors, que es troben en una base de dades conformada pels jubilats que participen dels tallers i iniciatives que s’organitzen en estos centres.
El tinent d’alcalde i regidor delegat de Persones Majors, Joan Calabuig, compartirà esta celebració, que estarà amenitzada amb actuacions musicals i balls tradicionals i comptarà amb la presència de les Falleres Majors de València, Alicia Moreno i Sofia Soler. “Es tracta”, ha explicat, “d’una iniciativa per a celebrar les Falles que obri les portes a major nombre de persones majors, que tradicionalment es donaven cita en un saló de banquets amb una capacitat de 700 persones”.
Joan Calabuig ha ressaltat que esta activitat, que s’inclou en el programa d’activitats per a persones majors organitzat per l’Ajuntament de València, s’emmarca en l’aposta de l’equip de govern d’obrir les portes del consitori a la ciutadania i de fomentar la participació ciutadana.
