L’ALCALDE DE VALÈNCIA PARTICIPA EN LA CONCENTRACIÓ DE DOL PER LES VÍCTIMES DE L’ACCIDENT D’AUTOCAR DE TARRAGONA.
Una representació de l’Ajuntament de València encapçalada per l’alcalde, Joan Ribó, s’ha sumat als cinc minuts de silenci que s’han celebrat davant del Palau de la Generalitat en memòria de les 13 estudiants universitàries, set italianes, dos alemanyes, una romanesa, una francesa, una austríaca i una originària d’Uzbekistán, mortes en un accident de trànsit després de passar uns dies a la ciutat gaudint de les festes falleres.

Després de l’acte, Joan Ribó ha fet públic el condol de l’Ajuntament: “Venint de la festa del final de les Falles, resulta encara més dur transmetre el dolor i el condol als pares i familiars de les víctimes d’este desgraciat accident. Ha sigut un esdeveniment terrible i des de l’Ajuntament de València acompanyem en el sentiment a totes les famílies. Lamentem també que la ciutat on les víctimes havien vingut a passar uns dies feliços, d’alegria i festa, s’haja convertit en un record dolorós”.
Les banderes de l’Ajuntament estaran dos dies a mitja asta en senyal de dol.

Comparteix

Icona de pantalla completa