L’AJUNTAMENT INICIA UNA CAMPANYA SOBRE EL CONSUM RESPONSABLE D’ALCOHOL PER FALLES

Davant de la imminent celebració de les festes falleres, la Regidoria de Sanitat, Salut i Esports de l’Ajuntament de València inicia una campanya sobre el consum responsable d’alcohol. La campanya “Falles, una festa per a gaudir” i “Gaudir no és intoxicar-se” està dissenyada per la Unitat de Prevenció Comunitària en Conductes Addictives (PCCA).

La regidora de Sanitat de l’Ajuntament de València, Maite Girau, destaca els estudis estadístics sobre addiccions en què l’alcohol apareix com la substància més consumida, i recorda que el consum no responsable d’alcohol comporta tot un seguit de problemes de convivència i de salut pública afegits que no cal oblidar.

Maite Girau recorda, a més, que “entre els objectius de la Regidoria de Sanitat, Salut i Esports es troba la prevenció de les addiccions. En el treball necessari per a aconseguir este objectiu, resulta imprescindible la col·laboració dels ciutadans, bé com a consumidors apel·lant a un consum responsable, bé com a orientadors dels joves i dels menors al seu càrrec”.

Com a part de la campanya, la PCCA València de la Regidoria de Sanitat, en col·laboració amb la Junta Central Fallera, distribuirà entre els 380 casals fallers de la ciutat cartells amb els missatges: “Gaudir no és intoxicar-se” i “Una festa per a gaudir”.

Des de la Regidoria de Sanitat es fa una crida a la responsabilitat dels valencians i s’insta també a utilitzar els servicis públics de transport com a mesura de seguretat. Així mateix, es recorda que l’alcohol fa mala combinació amb els coets.

Comparteix

Icona de pantalla completa