BENIFAIRÓ RETIRA LA BANDERA DE LA UE DE LA BALCONADA DE L’AJUNTAMENT

L’Ajuntament de Benifairó retira la bandera de la Unió Europea com a mesura de protesta pel posicionament d’aquesta davant la crisi humanitària dels emigrants sirians.

Des de l’equip de govern afirmen que “l’Europa dels drets humans, l’Europa hereva de l’ideari republicà il·lustrat amb la “igualtat, solidaritat i fraternitat” per bandera, no deu tenir un comportament com l’actual, de vulneració els drets humans i mostrant-se sense empatia cap al sofriment d’aquells que fugen de la guerra, la mort i la misèria.

Les polítiques desenvolupades per la UE en aquesta crisi ens avergonyeixen, més quan hem sigut un poble d’exiliats i emigrants”.

Comparteix

Icona de pantalla completa