Al Saló d’actes de la Casa Consistorial va tindre lloc l’acte de lliurament de la Insígnia d’Igualtat de l’Ajuntament d’Alzira, que enguany s’ha concedit a les dones treballadores d’AVIDESA, per les condicions i vivències que, pel motiu de ser dones, han sigut objecte en l’àmbit laboral i en reconeixement per la seua contribució al creixement econòmic de la ciutat.
A l’acte assistiren més d’un centenar de treballadores que prèviament s’havien apuntat al Departament de Polítiques d’Igualtat i va estar amenitzat pel grup In Crescendo.
