El conveni, dotat amb una quantitat de 2.000 euros, permetrà la realització d’activitats en defensa i promoció del valencià a la comarca de la Marina Baixa i, concretament, a la nostra localitat. Segons la regidora, ‘’aquest document és el punt de partida per a la realització d’una serie d’actuacions que aniran materialitzant-se al llarg de l’any i del que anirem informant. Creiem que és molt important “normalitzar” la llengua valenciana al municipi d’una forma amena i lúdica i amb aquesta idea es firma aquest conveni’’.
La Coordinadora per l’Ensenyament en Valencià de la Marina Baixa està integrada dins d’Escola Valenciana. Federació d’Associacions per la Llengua.
