Més de 300 persones van omplir ahir el saló d’actes del Casal Jove per a gaudir de la primera edició de “Sagunt Talent Show”, que va comptar amb dotze actuacions en la categoria infantil i set en la juvenil. L’espectacle organitzat pels corresponsals dels instituts del municipi, coordinats per la delegació de Joventut de l’Ajuntament de Sagunt, va deixar patent el gran talent que tenen molts joves i xiquets de la localitat.
El regidor delegat de Joventut, Guillermo Sampedro, ha destacat que “des de la delegació estem molt satisfets tant per la participació d’una vintena de joves artistes, com per la repercussió, amb més de 300 persones que van poder assistir ahir a la gala. Ha sigut tot un èxit per a ser la primera edició, així que açò ens anima a continuar l’any que ve i seguir donant-li espai a la gent de Sagunt i Port que té algun talent”. Sampedro ha afegit que “cal destacar també que en l’organització ha participat molt activament el grup de treball del futur Consell de la Infància, juntament amb els corresponsals dels instituts. És a dir, que des de la regidoria li hem donat participació a la gent jove i han sigut els xiquets i xiquetes, i els adolescents del municipi els que han agafat el protagonisme en aquest projecte”.
El show va començar a les 17 hores amb uns mestres de cerimònia molt especials. En la categoria infantil, els encarregats de presentar les actuacions van ser un xiquet i una xiqueta del Consell de la Infància de l’Ajuntament de Sagunt; mentre que els encarregats de presentar la secció juvenil van ser dos corresponsals dels instituts. Malgrat el gran talent que van demostrar tots els participants solament podien guanyar tres, i en el cas de la secció infantil, el jurat va decidir que el primer premi fora per l’actuació de cant d’Elia Maya; el segon premi per a Gimstars, un grup de 6 xiquetes que va demostrar la seua destresa en gimnàstica rítmica; i el tercer premi per a Larissa que també va sorprendre amb una actuació musical. D’altra banda, en la categoria juvenil, Sara es va alçar amb el primer premi després de deixar amb la boca oberta al públic amb el seu espectacle de màgia. El segon premi va ser para Iván Cormano que va oferir un espectacle de mentalisme. Finalment, el tercer premi va ser per al gran acústic de guitarra i veu que va realitzar Juan Moliner.
