Es tracta d’una actuació emmarcada al II Circuit Cafè Teatre “Campus Ontinyent-Ociversitari”, una iniciativa impulsada per la Fundació Campus Ontinyent, l’Ajuntament i Caixa Ontinyent, de la que el regidor de Cultura, Àlex Borrell, explicava que “té com a principal objectiu augmentar l’oferta d’oci per als universitaris i potenciar la imatge d’Ontinyent com a ciutat universitària, tot i que els espectacles estan a l’abast de tots i totes, acostant el teatre a la ciutadania fora dels recintes culturals”, destacava.
Després d’haver acollit també les actuacions de “Carlitos”, Ferran Gadea, Diego Varea, El Nati o Robe Mollà, i amb esta actuació, només quedarà per davant l’actuació del televisiu Eugeni Alemany el proper 4 de maig com a cloenda a la programació del II Circuit Cafè Teatre “Campus Ontinyent-Ociversitari”.
