El tir de hui ha estat protagonitzat per la pirotècnica Reyes Martí, com cada 8 de març, Dia de la Dona Treballadora, des de l’any 2004

PIROTECNIA GIRONINA TORNA DEMÀ A LA PLAÇA DE L’AJUNTAMENT EN UNA JORNADA DEDICADA ALS MITJANS DE COMUNICACIÓ VALENCIANS

L’alcalde, Joan Ribó, i tota la corporació oferixen demà la tradicional recepció de Falles als representants dels mitjans de comunicació valencians, com a reconeixement a la seua labor de difusió i posada en valor dels elements culturals i festius valencians. Per eixe motiu, el balcó de l’Ajuntament acollirà, entre altres invitats, directors de mitjans de comunicacions locals i periodistes que cobrixen habitualment la informació municipal.

El tir anirà a càrrec de l’empresa Pirotecnia Gironina, que torna a la plaça de l’Ajuntament, on ja es va encarregar d’oferir una mascletà fallera l’any 2012. Es tracta d’una firma amb localització a Pedralba, en la comarca dels Serrans, fundada l’any 1950.

Al balcó municipal, a més dels representants de la premsa valenciana i dels veïns de la ciutat que tenen accés en virtut del sorteig impulsat per la Regidoria de Cultura Festiva, s’espera la presència de la consellera d’Agricultura, Elena Cebrián; el subdelegat del Govern, Juan Carlos Valderrama; i diversos portaveus de grups polítics en la Diputació Provincial.

Quant a les comissions falleres, demà es rebrà les de Conserva-Berenguer Mallol, Sant Josep Pignatelli-Doctor Peset Aleixandre, Vidal de Cañelles-Sánchez Coello, Trinitat-Alboraia, Joaquim Navarrés-Carrícola, plaça de Santa Creu i Alqueries de Bellver-Garbí. Junt amb elles acudirà una representació de la Junta Local Fallera de Benicarló.

Comparteix

Icona de pantalla completa