L’Alcalde, Sergi Ferrús, els va donar la benvinguda i es va prestar a aclarir-los aquells dubtes que portaven al respecte del funcionament de l’administració local o a donar-los informació sobre tot allò que plantejaren.
Primer va ser el torn de l’alumnat de 4t, que va aprofitar per preguntar des de com funciona un plenari a les funcions de regidors i regidores o el nombre de policies que té la vila. Es va constituir un plenari d’alumnes, totalment paritari, i van fer un simulacre de sessió plenària.
