El passat dimecres, 9 de març, una nodrida representació d’alumnes de l’Alfàs de Pedreguer es van acostar al seu Ajuntament per conèixer de primera mà les institucions del seu poble, aprofitant un recorregut pels indrets del municipi.

L’Alcalde, Sergi Ferrús, els va donar la benvinguda i es va prestar a aclarir-los aquells dubtes que portaven al respecte del funcionament de l’administració local o a donar-los informació sobre tot allò que plantejaren.

Primer va ser el torn de l’alumnat de 4t, que va aprofitar per preguntar des de com funciona un plenari a les funcions de regidors i regidores o el nombre de policies que té la vila. Es va constituir un plenari d’alumnes, totalment paritari, i van fer un simulacre de sessió plenària.

Després, a mig matí, va ser el torn dels més menuts, alumnat d’infantil que també es van interessar per temes municipals, i es van quedar sorpresos quan l’Alcalde els va dir que no vivia allí.

Comparteix

Icona de pantalla completa