L’Assemblea compleix amb el procés estatutari que totes les societats tenen, i en ella es farà un ampli balanç del que va ser, filatèlicament parlant, el passat exercici on novament Benissa i el seu filatèlia s’ha posicionat com a centre neuràlgic en el panorama filatèlic nacional, amb referència a la brillant exposició, I Exposició Autonòmica EXFILCOVA BENISSA 2015, celebrada en el mes d’octubre commemorant el Centenari del “Trenet”, així com l’emissió d’un nou segell postal dedicat a Benissa i la seua Comarca. Per part del seu President, D. Marcos A. Torres, “….l’èxit d’aquesta exposició i de totes les activitats que es duen a terme, són sempre gràcies al suport de socis i amics col·leccionistes…”, per la qual cosa s’aprofitarà també l’ocasió per a agrair a tots quants fan possible aquesta realitat filatèlica que viu Benissa des de fa anys.

La Jornada del diumenge, tindrà també un caràcter lúdic, en realitzar-se una Subhastes Filatèlica, on els afeccionats tenen aqueixa oportunitat de trobar aquelles peces tan cercades, activitat que ve marcant el caràcter filatèlic-social que manifesta la filatèlia benissera en cada activitat que desenvolupen.
