L’obra “A España no la va a conocer ni la madre que la parió” de Wichita CO es representarà aquest divendres, 1 d’abril, a les 20.30 hores, en el Centre Cultural Mario Monreal de Sagunt. La peça teatral forma part de la programació que organitza la delegació de Cultura de l’Ajuntament de Sagunt.
Després de l’entusiasme que va despertar “Nosotros no nos mataremos con pistolas”, la companyia valenciana Wichita CO ofereix un nou espectacle. La cèlebre frase que Alfonso Guerra va pronunciar al final de la Transició dóna títol a aquesta obra, plantejada entorn de dues generacions de joves d’una família espanyola d’esquerres.
En la primera part, els germans Nadia i Iván es reuneixen en la casa familiar la nit d’octubre de 1982, quan Felipe González va guanyar les eleccions per àmplia majoria.
L’obra, que és per a tots els públics, es representarà en castellà. El preu de l’entrada és de set euros.
