El servei bibliotecari habitual a l’Envic es donarà només de matí, de dimarts a divendres. Per les vesprades i dissabte, el servei serà exclusivament per a estudi. Per a aquells usuaris que ho desitgen, la Biblioteca Tamarit obrirà també en aquesta setmana pels matins, de 8.30 a 14.30 h.
“Es dóna així resposta a les demandes del col·lectiu estudiantil en aquest període de Pasqua, tot mantenint la política de la regidoria de Biblioteques d’oferir als estudiants un espai adequat on poder preparar els seus exàmens”.
Escrivà ha assenyalat, a més a més, que el Servei de Biblioteques treballa en l’ampliació d’aquesta oferta per als mesos de maig, juny i juliol, quan s’han de preparar les avaluacions finals i les proves d’accés a la Universitat. En aquest sentit, pròximament s’anunciaran les dates i horaris definitius de la campanya d’obertura per a aquest període, orientada a satisfer les demandes dels joves de la població.
