S’ha celebrat aquest matí a les piscines municipals Yurema Requena, on han participat 130 xiquets de 4t de Primària (benjamins) de diversos col·legis que han disputat partits de waterpolo per equips.
Confirmació
Moltes gràcies. S'ha subscrit correctament al butlletí.
Error
S'ha produït un error en processar la seva alta. Si us plau torni-ho a intentar en una estona o contacti amb nosaltres.