L’acte va comptar amb la presència de representants de Asociación de Cofrades de Semana Santa de Puerto de Sagunto, així com de diversos regidors de l’Ajuntament de Sagunt

L’alcalde de Sagunt, Quico Fernández, va assistir a la presentació del cartell de la Setmana Santa de Port de Sagunt, que va tenir lloc en l’església de Begoña.

L’acte va comptar amb la presència de representants de Asociación de Cofrades de Semana Santa de Puerto de Sagunto, així com de diversos regidors de l’Ajuntament de Sagunt com: Sergio Muniesa, Concha Peláez, Manuel González, Sergio Paz i Juan Guillén.

Comparteix

Icona de pantalla completa