La regidora de Polítiques Econòmiques i Innovació de l’Ajuntament de Gandia, Alícia Izquierdo i el secretari de l’Associació de Pastissers de Gandia, Salva Martí, han presentat aquest matí la IV Mostra Artesanal de Mones i Panous de Gandia, que tindrà lloc al passeig de les Germanies (enfront de la Casa de la Marquesa) del 22 al 24 de març. De fet, la inauguració tindrà lloc aquesta vesprada a les 18 hores, amb la presència de les Falleres Majors de Gandia, la Padrina de la Setmana Santa, membres de la Corporació Municipal i de l’Associació de Betlemistes, entre d’altres.
En total, hi participaran les 10 pastisseries associades, les quals hi mostraran les seues interpretacions de les tradicionals mones i panous de Pasqua. “Volem reivindicar el segell de qualitat dels nostres productes artesanals i tradicionals”, ha destacat Martí, qui també ha explicat que els visitants, a banda d’adquirir els productes i degustar-los, hi podran veure com es couen en directe les mones.
Així, a les vesprades es faran tallers de mones per als més menuts i degustacions de mona amb xocolata, gràcies a la col•laboració de Central Lechera Asturiana i Chocolates Benavent. Els beneficis dels donatius (mínim 1 euro) d’aquestes activitats aniran destinats al Preventori Infantil.
L’horari d’apertura de la IV Mostra de Mones i Panous serà de 10 h a 14 hores i de 16.30 h a 20.30 h. Hui dimarts, hi romandrà oberta des de les 16.30 h fins a les 21 h.
