Des de fa unes setmanes els nostres jovens estudiants de batxillerat de lIES Josep de Ribera, lIES Doctor Lluis Simarro i el Col.legi Claret ens han fet arrivar una recopilació de fragments de cançons de Raimon que més els agraden.
La iniciativa dels jovens ens sembla una idea estupenda i des de lajuntament ens agradaria compartir-la amb tota la ciutadania de Xátiva.
És per aixó que animem a tots els xativins a votar del 14 al 22 de març, tantes vegades com dessitgen, els fragments que més vos agraden daquells que han triat els nostres jovens.
La finalitat és que el fragment que obtinga el major recolçament a partir deste procés de participació ciutadana es plasmarà mitjançant un format fixe en un espai emblemàtic de la ciutat i que a la vegada siga representatiu de la vida de Raimon.
Desitgem que aquesta iniciativa siga el més profitosa possible per a que tota la ciutadania conega l’obra i vida d’una de les persones més destacades de la nostra ciutat en els darrers temps.
