Dilluns passat la regidora de Sanitat Ana Martínez va mantenir una reunió amb representants dels treballadors de l’hospital per interessar-se per les reivindicacions laborals que s’estan tractant en les negociacions del conveni col·lectiu. L’Ajuntament entén que les millores de les condicions laborals dels treballadors es veurien reflectides en la qualitat de l’atenció al pacient.

Comparteix

Icona de pantalla completa