El passat divendres s’ha presentat en roda de premsa al Restaurant Le Bleu a Guardamar la 12a Setmana Gastronòmica de la Nyora i el Llagostí.
Del 6 al 12 de juny, 8 restaurants de Guardamar, 3 més que l’edició anterior, oferiran al públic un menú basat en els ingredients autòctons del nostre municipi que són la Nyora i el Llagostí.
Alvaradós, Club Nàutic i El Bocaito són les tres noves incorporacions d’aquest any que al costat de Casa Paco, Chema, El Jardí, Le Bleu i Racó de Pedro completen l’oferta d’aquesta 12a Setmana Gastronòmica.
Dins el programa cal destacar el II CONCURS NACIONAL DE CUINA DE LA ÑORA I EL LLAGOSTÍ, el Dilluns 23 de maig a les 16: 00h. al Restaurant El Jardí. Aquest concurs ha anat amb els anys adquirint molt prestigi i nombrosos són els participants que competeixen en ell.
