El Taller d’Expressió Corporal i Musicoteràpia, te lloc els dimarts, i finalitzarà el 22 de març, s’han inscrit 36 persones.

El segon curs està ofert per l’Obra Social ‘La Caixa’ i es titula «Viure com jo vull, viure bé, sentir millor», se celebra els dilluns i acabarà el 23 de maig. Parlen sobre eines per a promocionar l’autonomia, millorar el benestar emocional i afavorir el desenvolupament personal. Participen 29 persones

Finalment, la tercera edició de ‘Envellir bé’, taller de psicologia i nutrició, és els dimecres i finalitzarà el 20 d’abril. Està impartit per la Llicenciada en Psicologia Gemma Camallonga i la diplomada en Nutrició i Dietètica, Neus Palacios. Hi ha un total de 39 inscrits en aquest curs.Els tres cursos tenen lloc a l’Aula de Formació de la Policia Local i sumen 104 inscripcions.

La regidora de Polítiques Socials, Aroa Mira, explica que «Estem molts contents per l’èxit de participació, seguim apostant per donar formació i oferir activitats perquè els nostres majors tinguen una vida activa i plena, ací més de 104 persones participen en aquestos cursos».

La regidora recorda que «les diferents iniciatives del Departament de Tercer Edat de l’Ajuntament arriben a mils d’usuaris i es que, des que estem al Govern, hem impulsat, per primera vegada, moltes activitats com els dimarts culturals, cursos de noves tecnologies, activitats com el concurs literari dels Enamorats, l’«Envellir bé» o noves excursions mantenint també totes aquelles que tenien èxit. I continuarem treballant per proposar noves iniciatives ja que els nostres majors es mereixen un govern que els tinga en conte i mire pel seu benestar».

Comparteix

Icona de pantalla completa