L’Aula de la Mar acull durant aquests dies i tota la Setmana Santa una exposició de pintura de l’artista Juan Ramiro. Obres amb un gran realisme on mostra la seua vocació com a pintor, i que segur que delectarà a veïns i visitants.

Juan Ramiro, veí de Moraira, va descobrir el seu talent com a pintor fa ja molts anys, i sempre de forma autodidacta, aprenent a força de pintar i practicar. El que més li apassiona són els paisatges, i reflectir amb exactitud tot el que li envolta. En els seus llenços pintats a l’oli, plasma els seus records i també una part de la seua personalitat.

Ramiro ha transmès el seu agraïment a l’ajuntament de Benissa, al seu alcalde, Juan Bautista Roselló a la regidor de Cultura, Pepa Martí i ha declarat que “als quals ens dediquem a la pintura com jo, ens complau molt l’atenció que ens presten des de l’Ajuntament de Benissa, en sol·licitar un exposició, l’amabilitat amb que ens tracten i l’interès que mostren que els seus veïns puguen contemplar obres d’art sense haver de desplaçar-se del municipi. Gràcies per l’interès que posen a conservar la cultura i posar tots els mitjans per a facilitar el muntatge d’aquesta exposició”

L’exposició podrà visitar-se fins al 13 de maig en la Sala d’Exposicions de l’Aula del Mar (Edifici Tourist Info Platja).

Comparteix

Icona de pantalla completa