La Regidoria de RRHH coneix experiències per a millorar la qualitat en la gestió municipal
Representants del Departament de Qualitat de la Regidoria de Recursos Humans assistix a Madrid al Seminari ‘Smat Cities en la práctica’ organitzat per la Fundació Socinfo (Societat de la Informació) .

El Seminari ha permés compartir propostes amb altres ajuntaments i administracions i conéixer de primera mà experiències locals de projectes innovadors per a la millora en la qualitat de la gestió municipal.

Comparteix

Icona de pantalla completa