L’Escola d’Escacs va presentar a aquest torneig un total de 14 xiquets en tres equips, dos en representació del CEIP Manuel Bru i un del CEIP Pare Melchor, obtenint tots ells uns excel·lents resultats en quedar entre els 12 primers llocs tots els equips presentats.
Al torneig es van presentar un total de 25 equips en representació dels col·legis de les províncies d’Alacant, València i Albacete. Els equips de Benissa van eixir en bones posicions inicials, el CEIP Pare Melchor, va arribar a jugar per a aconseguir el primer lloc del torneig, plaça que els donaria la classificació per a jugar el Campionat d’Espanya per col·legis, que se celebrarà en el col·legi Gredos Sant Diego de Buitrago de Lozoya de Madrid. Però després de dues derrotes consecutives, va aconseguir el correcte novè lloc. Els equips del CEIP Manuel Bru, després d’una derrota inicial, van haver de remuntar des dels llocs de darrere per a aconseguir els llocs onze i dotze del torneig, demostrant una vegada més, que tot el treball de preparació i entrenament que es planifica al llarg de la temporada des de l’Escola d’Escacs té la seu recompensa. Els tres equips van aconseguir una copa.
