A la reunión s’ha parlat del nou model de gestió per al Centre Juvenil de la Marina, mitjançant una convocatòria de subvencions per a l’associaciacions que se’ns vulguen fer càrrec amb la col·laboració de l’Ajuntament.

També s’han tractat propostes per a la millora del servei de transport públic, tant del conveni municipal amb l’empresa dels autobusos, com de la possibilitat d’implantar el servei “Elche Taxi” en La Marina.

S’ha informat sobre la posada en marxa del Pressupost Participatiu, i s’ha parlat de temes diversos de manteniment i gestió de temes de la pedania, com ara la gestió del poliesportiu, la protecció de l’entorn paisatgístic de La Marina i la situació actual dels sectors urbanístics, o dels requisits per a l’organització d’esdeveniments esportius, etc.

Comparteix

Icona de pantalla completa