Des del dia 29 de març i fins a l’1 d’abril, el col·legi Sant Pascual està acollint l’escola de Pasqua promoguda des de l’àrea d’Educació de l’Ajuntament de Torrent. Al voltant d’una trentena de xiquets estan gaudint d’activitats lúdiques com contacontes, activitats esportives, jocs tradicionals i tallers de cuina, entre uns altres, en horari de matí, de 7:30h a 14:00h.

Patricia Sáez, regidora de l’àrea d’Educació, que s’ha acostat este matí al col·legi per a compartir les activitats amb els xicotets i xicotetes, afirma que “amb aquesta programació, els xiquets i xiquetes estan gaudint d’unes vacances divertides i diferents, al mateix temps que se li dóna resposta a la necessitat d’algunes famílies que no poden compartir amb els seus fills tot el temps de les vacances podent-los deixar en mans de professionals”.

Comparteix

Icona de pantalla completa