Javier Mínguez, seleccionador de la Selecció Espanyola de Ciclisme en Ruta Masculina, ha visitat el recorregut i les instal·lacions situades a Cocentaina, seu i oficina permanent del Campionat d’Espanya de Ciclisme en ruta 2016. Ha estat acompanyat per Mireia Estepa, alcaldessa de Cocentaina, Vicente Belda, ex ciclista professional i Saül Botell, regidor d’Esports.
Ja comencem a conèixer els primers detalls sobre el gran esdeveniment esportiu. El Palau Comtal és el lloc on es realitzarà la signatura i la sortida neutralitzada i el Centre Cultural “El Teular” acollirà les inscripcions, reunions directives i els diversos treballs que es realitzaran durant el Campionat.
Mínguez assegura que “el recorregut va a ser molt bonic perquè és un terreny exigent, complicat i difícil en el qual va a haver-hi contínues escapades i moviments. Els corredors van a gaudir molt per ser un recorregut sinuós que no avorreix. El recorregut és de10”.
Per la seva banda, Mireia Estepa assenyala que “és una alegria per a l’Ajuntament de Cocentaina el poder mostrar als més de 500 esportistes, equips i acompanyants tot el que podem oferir-los a nivell cultural, turístic, mediambiental i d’oci. Estem convençuts que tindrà un impacte econòmic molt positiu al nostre poble. Sabem que Cocentaina està de sobra preparada per rebre una prova professional d’alt nivell com és aquest Campionat i seguim treballant, coordinats amb Vicente Belda, perquè tot isca a la perfecció”.
El Campionat d’Espanya de Ciclisme en ruta se celebrarà els dies 24, 25 i 26 de juny.
