El president de les Corts Valencianes, Enric Morera, va visitar ahir la ciutat amb motiu de la Processó de la Trobada Dolorosa, que es va realitzar pels itineraris de costum, concretament pel casc antic, i que va comptar amb la participació de l’Escolania de la nostra Senyora dels Desemparats.
Enric Morera va estar acompanyat de l’alcalde de Sagunt, Quico Fernández, la primera tinent d’alcalde, Teresa García, i altres regidors de l’Equip de Govern. Tots ells, van ser rebuts també pel president de la confraria de la Purissima Sang de Jesucrit, Jesús Larruga, en l’ermita de la Sang on van admirar la col·lecció museogràfica de la mateixa i des d’on van veure partir als confrares i els passos.
