També van estar presents en l’acte l’alcaldessa de Paiporta, Isabel Martín, la regidora de Benestar Social, Maribel Albalat, i el regidor de Cultura, Alberto Torralba, així com bona part de l’equip de govern i la resta de la Corporació Municipal.
A més de l’entrega d’aquestos guardons literaris, el divendres també es va portar a terme, dins dels actes de celebració del Dia de la Dona, el taller de boixets i patchwork al Museu de la Rajoleria.
En l’acte del divendres, també es va presentar l’edició en paper dels relats guanyadors. La mateixa inclou, a més de les obres guanyadores en les diferents categories, les finalistes del concurs: ‘Et vull tant…’, d’Eduard Corneig, ‘Gratitud’, d’Eva Barro, i ‘Las Anaorantes, las Planelles y los Miserables’ de Demetrio González, en categoria d’adults, i ‘Carta a una mujer maltratada’, de Nicolás Gonzalo, i ‘Quiero’, de Carolina Alagarda.
