El curs de perfeccionament musical que, baix la direcció de l’ oboista Thomas Indermülhe, es desenvolupa fa més de 30 anys cada estiu a Xàbia ja ha obert la seua matrícula. Els interessats a inscriure’s en aquesta formació musical intensiva que es desenvoluparà del 21 al 29 de juliol poden informar-se tant en el Conservatori Professional de Música (telf. 96 579 6036) com en el correu musicaalestiu@yahoo.es

Com és habitual, aquest curs està dirigit a músics de vent-fusta i quanta amb professors de la talla de propi Indermülhe (oboè), Vicens Prats (flauta), José Luis Estellés (clarinet), Alfonso Venturieri (fagot), Will Sanders (trompa) i compte com a pianistes acompanyants amb Amedeo Salvato i Angese Eglina.

El curs ofereix una formació musical intensiva durant una setmana a través de classes individuals i col·lectives, donant la possibilitat als alumnes de portar les seues pròpies partitures amb les peces que estiguen interessats a treballar. A més de les classes, aquest curs està combinat amb el festival Música a l’Estiu que omple les nits amb concerts de professors i alumnes.

La inscripció d’aquest curs té un preu de 280 euros i els assistents tenen conveniats preus especials amb allotjaments com l’Hotel Miramar o el Youth Hostel.

Comparteix

Icona de pantalla completa