L’AJUNTAMENT DE VALÈNCIA ENCETA LES OBRES PER CONSTRUIR UN SEGON DEPÒSIT SUBTERRANI DE CENDRES AL CEMENTERI GENERAL
La regidora delegada de Cementeris, Pilar Soriano, ha explicat que l’actuació municipal s’inicia arran de la situació del depòsit per a cendres ja existent al Jardí dels Records del cementeri general: “Continuem treballant en la línia de dignificar els espais per a recordar a qui ja no està amb nosaltres. Per això, davant de la situació del depòsit per a cendres que hi ha al cementeri general, totalment ple, es fa necessària la construcció d’un segon que puga acollir més cendres de difunts”.
Durant les obres es retirarà la gespa que cobrix ara la parcel·la i s’aprofitarà l’excavació per a remodelar el reg existent. En acabar l’actuació, es reposarà la praderia afectada per l’execució de les obres en tota la zona que envoltarà la bústia de depòsit de les urnes cineràries, els elements ornamentals i els camins d’accés.
Esta és la segona actuació important que escomet en l’actualitat la Delegació de Cementeris. Fa tres setmanes, Soriano va anunciar una intervenció al cementeri del Cabanyal per a condicionar la zona de fosses. “En sengles intervencions prioritzem la dignificació d’espais on els veïns i les veïnes de València tenen soterrats els seus familiars. Són espais per al record que volem que estiguen en les millors condicions possibles”, ha dit per acabar Soriano.
