Els bombers de Sagunt han impartit un curs teòric-pràctic a un total de vint voluntaris de Protecció Civil del Consistori sobre extinció d’incendis en habitatges i preparació per a la cremà de les falles. Concretament, se’ls ha especificat el protocol a seguir i les funcions a realitzar en ajuda als bombers.
Des de Protecció Civil han agraït als bombers la formació impartida i han destacat que ja porten cinc anys col·laborant amb ells en labors d’extinció com la cremà de les falles.
