Un total de 32 dones van participar dissabte passat a la vesprada en un curs de defensa personal, organitzat per la regidoria d’Esports amb motiu del Dia de la Dona, que se celebra cada 8 de març.

El curs va tenir lloc al Poliesportiu Municipal i va estar impartit pel professor de l’escola municipal de Taekwondo, Félix García Zamora.

Comparteix

Icona de pantalla completa